Evo šta astrologija kaže kada je zdravlje u pitanju…

Da li ste znali da svaki horoskopski znak ima svoju slabu tačku kada je u pitanju zdravlje? Ne voli svi istu fizičku aktivnost, a određene loše navike utiču na njih više od drugih. Evo kako da vodite računa o svom zdravlju tokom godina i na šta treba da obratite posebnu pažnju prema horoskopskom znaku.

Iznad Problemi
: Ovi se lako uznemiraju, sve doživljavaju emotivno i stalno žive na ivici iscrpljenosti. Imaju problema sa cerebralnom cirkulacijom i pate od migrene. Skloni su neuralgije, upalama sinusa i uha, kao i slaboj funkciji bubrega. Osetljivi su im i zubi, gornja vilica i oči. Kako vole opasne sportove i brzu vožnju, česti su prelomi kostiju i povrede glave.
Ishrana
: Trebalo bi da jedu više hrane koja sadrži kalijum, jer je nedostatak kalijuma dovodi do razdražljivosti, depresije i iscrpljenosti. Kalijum se nalazi u većini voća i vrha, mesu, živini i ribi. Mnogi pripadnici ovog znaka jedu loše, savršeno i ishitreno, pa su često anemični. Savetujemo im da uzimaju suplemente na bazi gvožđa.
Rekreacija
: Preporučuju im se sve terapije pokreta, na primer rekreativno vežbanje istočnih borilačkih veština, meditacije u kretanju, tenisu, trčanju i biciklizmu. Savet
: Kako ste skloni lošoj cerebralnoj cirkulaciji i začepljenju krvnih sudova u mozak, trebalo bi da izbegavate masovnu hranu. Redovno proverite krvnu sliku i pritisak i izbegavajte više mesa i začinjene hrane u ishrani. Pijte češće sveže ceđene voćne sokove kako biste telo obezbedili više vitamina. Bik Problemi
: Kao veliki gurmani, Bikovi su skloni debljanju, visokom holesteru i poremećajima varenja. Žene ovog znaka pate od ginekoloških tegoba i poremećaja u funkcionisanju štitne žlezde. Grlo je njihova najslabija tačka na telu. Već kao deca često imaju anginu i bolove u grlu, a vratni deo kičme je često podložan raznim oštećenjima, što izaziva i glavno.
Ishrana
: Za pravilno funkcionisanje štitne žlezde, Bik treba da jede hranu bogatu jodom, koji se nalazi u morskoj ribi i morskim plodovima. Trebalo bi da izbegavaju škrobnu hranu i slatkiše. Može se desiti da pate od začepljenih krvnih sudova i slabe cirkulacije, pa treba da obogate ishranu voćem i povrćem, kao i da izbegavaju masnu i začinjenu hranu.
Rekreacija
: Bikovima je potreban sport. Kako nisu skloni trčanju i drugim intenzivnim sportovima, preporučujemo plivanje i ronjenje, što će im pomoći kod problema sa vratnim delom kičme. Vožnja bicikla će poboljšati cirkulaciju u njihovim nogama.
Savet
: Jedite pola jer tako produžavate uživanje u jelu, a ne opterujete stomak. Izbegavajte slatkiše i drugu hranu koja ima više kalorija. Krećite se više, hodajte više i ne jedite od dosade.
Blizanci
Problemi
: Nervozni su, uvek su u žurbi i skloni su da preteraju, pa „bombardiraju „organizmom nikotinom ili drugim stimulansima. znači, što je uzrok nesanice i pogoršava jonako osetljiv nervni sistem. U mladosti su skloni respiratornim oboljenjima, a u poznim godinama boluju od reume šaka, ramena, a najviše zglobova. Oni mogu patiti od posledica nervne iskripljenosti i bolesti izazvanih pušenjem.
Ishrana
: Blizanci treba da koriste hranu za obnavljanje iscrpljenih nerava i povećanje vitalnosti . To se najlakše postize proteinskom ishranom, koja se sastoji od nemasnog mesa, ribe, jaja, sira, soje i orašastih plodova. Da bi izbegli nedostatak vitamina C, Blizanci treba da jedu limun, pomoranđe, ribizle i borovnice. Svideće im se i žitarice zbog vitamina B, koji će smanjiti njihovu razdražljivost.
Rekreacija
: Kretanje na svežem vazduhu, boravak u prirodi, najbolje uz obalu , more, jezero ili reku . Vodeni sportovi kao što su jedrenje i veslanje su najbolji izbor, ali Blizanci su podjednako pogodni za stoni tenis, tenis, mačevanje i košarku.
Savet
: Vežbe disanja, svež vazduh, kao i vitaminski dodaci svakodnevnoj ishrani će pomoći. Smanite ili potpuno ostavite pušenje zbog sklonosti ka astmi i plućim bolestima. Rak Problemi
: Skloni su psihosomatskim oboljenjima koja nastaju kada su izloženi emocionalnim pritiscima i nerazumevanju okruženja već duže vreme. Njihova nervoza utiče na varenje, pa mogu da pate od ćira na želucu i žgaravice. Žene ovog znaka su osetljive na svoje grudi i jajnike. Imaju veoma suvu i osetljivu kožu, a pad imuniteta često izaziva različite kožne alergije.
Ishrana
: Rakovi treba da se okrenu proteinima, morskoj ribi i morskim plodovima , kao i voću i povrću. Trebalo bi da piju puno vode kako bi podstakli eliminaciju štetnih materijala iz tela. Zbog sklonosti ka osteoporozi, žene ovog znaka treba da jedu više mlečnih proizvoda.
Rekreacija
: Treba da rade džogiranje, vežbe istezanja ili jogu. Za njihovu duhovnu i fizičku snagu važan je mir koji će prvo naći u planini, a posebno će im se dopasti blizu mora, jezera ili reke.
Savet
: Pokušajte da izbegnete predenje zbog mentalnog stresa ili emocionalnih izliva. Ne opterećujte varenje teškom hranom, izbegavajte jela bogata skromom, šerom i mastima. Lav Problemi
: Najgori neprijatelj zdravlja svih Lava je njihovo preterano trošenje energije i brz tempo života . I u zrelim godinama nastavljaju da rade istrajno kao i u mladosti. Iako im je srce prilično značajno, ipak je to prvi organ koji se „pobuni” kada preteruju. Često imaju problema sa protokolom krvi i visokim krvnim pritiskom, a zbog nedostatka kretanja ili posla u kome se često sklanjaju problemi sa kičmom.
Dijeta
: Pripadnici ovog znaka treba da izbegavaju više mesa i alkohola kao i bilo čega drugog što podiže krvni pritisak . Trebalo bi da piju puno voćnih sokova i jedno sušeno voće koje sadrži prirodni šer jer im je to energija potrebna. Što se tiče načina, odgovaraju im ljubav, šafran i beli luk. Moraju naučiti da jedu u miru, a ne na brzinu.
Rekreacija
: Probleme sa bolovima u ledima Lavovi najbolje rešavaju ako se bave plivanje . Joga im se takođe preporučuje jer je odlična za opuštanje i dopunu energije. Ženama će pomoći i pilates, kao i rekreativno jahanje i brzo šetnje.
Savet:
Da biste bili zdravi, jedite hranu bogatu proteinima, sa malo šećera i skroba. Zbog sklonosti ka kardiovaskularnim tegobama održavajte normalnu težinu, pazite šta jeste i više se krećete. Ako ne možete da izbegnete stres, neke od meditativnih tehnika će vam dobro doći. Devica Problemi: Alati su podložni bolestima creva, želuca i pankreasa, a nastaju kao posledica brige i perfekcionizma na poslu. Obično su veoma pažljivi prema svom zdravlju i ishrani, ali su pomalo hipohondrični i sitničavi. Plaše se bakterija, virusa i infekcija. Lako se umaraju, ali imaju odličnu moć „vraćanja“ energije. Skloni su depresije i problemi sa varenjem. Često su im stopala spuštena ili imaju kurje oko.
Ishrana
: Zbog poteškoće sa varenjem treba izbegavati hranu hranu, masnoće, suhomesnate proizvode… Trebalo bi da jedu što više posne proteinske hrane, voća i vrha. Vole grozđe, voće svoje sezone, koje je bogato kalijumom.
Rekreacija
: Potrebne su im umerene fizičke aktivnosti koje ih neće više iscrpiti. Koristi im joga, biciklizam, tenis i badminton. S obzirom na čestu mišićnu i psihičku napetost, trebalo bi da se počastite masažom bar jednom nedeljno. Savet
: Samokritičnost i sklonost melanholiji mogu izazvati psihosomatske poremećaje, pa je važno da se naučite kako da se opustite, zabavite i zabavite. Za vaše dobro zdravlje nije samo izbor hrane, već i stanje duha dok jedete. Vakance
Problemi
: Ako su nezadovoljni međuljudskim odnosima, njihovo zdravlje umnogome zavisi od raspoloženja. Mogu da pate od problema sa kožom, prostatom i bubrezima, zbog čega je važno piti puno vode. Često imaju glave i vid, probleme sa sinusima i grlom, a često pate i od proširenih vena.
Ishrana
: Moraju biti lagani, redovni obroci, bogati salatama, voćem, svežim površem, jajima i mlečnim proizvodima . Trebalo bi da izbegavaju više kafe i da piju više vode i prirodnih sokova. Program mršavljenja E im je posebno važan jer čisti organizam od toksina i na taj način pomaže jetri da održi normalnu funkciju.
Rekreacija
: Treba da izbegavaju sve vrste grubih sportova jer se brzo iscrpljuju. Za njih su stoni tenis, tenis, ples, šetnja i baštovanstvo aktivnosti koje će ih opustiti. Kupanje i blizina mora delovati na njih osvežavajuće, a kada su pod stresom bolje će se pustiti uz muziku.
Savet
: Izbegavajte sve što iritira vaše osetljive bubrege i bešiku: alkohol, senf, začine i masne sosove. Meditacija u kombinaciji sa aromaterapijom i klasičnom muzikom može vam pomoći da vratite izgubljenu ravnotežu uma i tela. Više vremena provodite u prirodi.
Škorpija
Problemi: Škorpioni su osetljivi na infekcije i trovanja hrane, skloni visokim temperaturama, upalama i hroničnim bolestima. Suzbijanje straha i odbijanje da se suoči sa negativnim osećanjima u Škorpiji narušava imunitet. Previše piju ili jedu hranu koja im ne odgovara. Na njih je osetljiv urološko-genitalni deo tela, posebno žene.
Ishrana
: Odgovara im lagana hrana bogata proteinima – nemasno meso, morska riba i plodovi mora, živina, jaja, jogurt, orasi i soja. Trebalo bi da unese što više vitamina C, B i E. Potrebno im je što više hrane bogate gvožđem, a to su španać, crveno meso, riba i ostrige i čaša crnog vina dnevno.
Rekreacija
: Planiranje, ronjenje, trčanje ili vežbanje u teretani su sportovi održanosti idealni za ovaj znak. Škorpije su veoma dinamične i agresivne, pa je najbolji način za oslobađanje viška energije nekom od istočnjačkih borilačkih veština.
Savet
: Često radite protiv sebe i mučite svoje telo velikim količinama nikotina, kafe, alkohola ili masnoće i začinjenu hranu.. Pokušajte da se disciplinujete i više slušajte znakove koje vam telo šalje. Nemojte misliti da ste imunološki na bolesti.
Strelac
Problemi
: Strelci su skloni sportskim povredama, a najsetljiviji delovi njihovog tela su butine, kukovi, i jetra i pankreas. . Žene mogu imati polje sa celulitom. Dobro podnose stres i ne zanimaju ih preterano mišljenje okoline, pa se zbog urođenog optimizma lako oporavljaju od različitih bolesti. Trebalo bi da izbegavaju sve ekscese u jelu, piću i spavanje. Preterano pušenje im ne odgovara, a posledica se vide na njihovoj koži jer su skloni nečistoj koži.
Dijeta
: Treba izbegavati masnu i začinjenu hranu. Posebno im je potreban program mršavljenja B, a nalazi se u pšeničnim klicama, telejoj jetri, žumancetu i soji. Sve namirnice bogate vitaminom C treba da budu deo njihove redovne ishrane kako bi se ojačao njihov imunitet. Rekreacija
: Preporučuje se trčanje u prirodi, plivanje, jahanje, mačevanje i svi oblici atletike. Oni dobro reaguju na istočnjačke alternativne terapije kao što su akupuntura i makrobiotika. Vežbanje na kućnoj mašini za vežbanje pomoći će ženama da se otarase celulita i viška kilograma.
Savet
: Izbegavajte previše začinjenu i konzervisanu hranu, gazirana pića i kafu. Ovo posebno važi za žene čiji je ten često problematičan. Ne preskačite doručak, već pokušajte da jeste u miru i bez uobičajene žurbe.
Jarac Problemi
: Sklon reumatizmu, artritisu, uganućama i prelomima kostiju. Imaju osetljive zglobove i kožu, a mogu imati i probleme sa varenjem. Obično izgledaju krhkije nego što zaista jeste. Međutim, oni moraju da žive pravilno i da se dovoljno odmaraju. Kičma je slaba tačka ovog znaka, pa mnoge pate od okoštavanja i uključenja. Lako se umaraju i nervozni su, pa im je potrebno mnogo više sna nego drugim znacima.
Ishrana
: Izbegavajte začinjenu i masnu hranu, čokolade, sokove i alkohol. Umesto toga, ljudi rođeni pod ovim znakom treba da jedu proteine iz nemasnog mesa, jogurta, kravljeg sira i jaja. Važno je da njihova ishrana bude bogata mineralima i vitaminima. Zbog sklonosti ka osteoporozi i krhkim kostima, moraju da jedu što više mlečnih proizvoda, pa bi bilo dobro da kefir ili jogurt budu deo njihove svakodnevne ishrane.
Rekreacija
: Trčanje im se ne preporučuje jer su skloni povredama nogu. Ali planinarenje, duge šetnje, biciklizam i klizanje će im pomoći da ojačaju mišiće i pojaču cirkulaciju u nogama.
Savet
: Ako su vaša sklonost pesimizmu i depresiji rezultat nezadovoljavajućih uslova života, krećite se što je više moguće na svežem vazduhu, pešačite i radite u bašti jer vas priroda opušta i regeneriše. Družite se i izlazite više.
Vodolija
Problemi: Podložni su bolestima koje nastaju kao posledica iscrpljenosti nervnog sistema. Razdražljivi su, burno reaguju na provokacije, ponekad su preterano nervozni i skloni neracionalnom trošenju energije. Imaju lošu cirkulaciju u nogama, pate od grčeva u nogama i često imaju iznenadno lupanje srca. Žene su sklone proširenim venama i bolnim i otečenim nogama. Sigurno bi morali da izbegavaju preveliki mentalni napor jer su im nervi slaba tačka.
Ishrana
: Pripadnici ovog znaka treba da jedu hranu bogatu fosforom, na primer ribu. Ovaj mineral je neophodan za dobar rad mišića i bolje pamćenje, a preporučuje se i dodatak selenu koji se nalazi u orašastim plodovima, klicama, zelenim lisnatom povrću, ananasu i različitim semenkama. U zreloj dobi, potrebno no im je puno vitamina E da bi se zaštitili od vaskularnih problema.
Rekreacija
: Da biste bili u formi i zadržali optimizam, potrebno je da se bavite sportom. Preporučuju im se skijanje, tenis i stoni tenis, a da im kičma bude što fleksibilnija pomoć će joga, vežbe istezanja i pilates.
Savet
: Pokušajte da legnete što je ranije moguće i spavajte najmanje osam sati dnevno jer vam je potrebno dovoljno snažna za odmor i psihički i fizički. Pijte što manje kafe, ostavite cigaretu. Proverite krvnu sliku i krvni pritisak najmanje dva puta godišnje. Ribe
Problemi
: Često pate od deformiteta ili povrede stopala, pa je veoma važno da nosite kvalitetnu ili anatomsku obuću. Oni pate i hormonalnih poremećaja, zadržavanja vode u organizmu i poremećaja varenja. Ponekad su zavisni od hrane, alkohola i cigareta i drugih stvari koje izazivaju različite zdravstvene probleme. Osetljivi su na sve vrste stresa, skloni psihosomatskim oboljenjima, virusima i upalama. Bolesti se najčešće javljaju kao posledica dugotrajnih emocionalnih frustracija.
Ishrana
: Nedostaje im jod, a ovaj nedostatak izaziva povećanje štitne žlezde, što izaziva suvoću kože i poremećaj kontrolnog sistema.telesna temperatura. Najbolji izvor organskog joda su morski plodovi, a najbolja preporuka je da Ribe jedu što više morskih plodova.
Rekreacija
: Kako je voda njihova astrološka komponenta, svi vodeni sportovi će imati terapeutski efekat na njih. Trebalo bi da što više plivaju, rone ili bar šetaju obalom mora ili reka. Odgovaraju im i istočnjačke tehnike opuštanja kao što su meditacija i joga.
Savet
: Za vaše mentalno zdravlje, potrebno vam je samo s vremena na vreme. Kada idete u ekstra, birajte mesta gde nema mnogo ljudi. Zbog sklonosti ka anemiji i umoru, obavezno jedite hranu bogatu proteinima. Više detalja