Uverenje da generacijski pad u porodičnim kompanijama nije ništa novo. Izbledela izreka „od rukava do košulje u tri generacije“ izgleda kao da postoji u jednom ili jednom drugom u tolikom broju kulture i jezika. Oblikovana pretpostavka je da je pad vođen epohskim jazom, udružene uzastopne generacije se smenjuju u mnogo manje motivisane i nikada više u poziciji vode industrije. porodična porođajna industrijska i industrijska proizvodnja, industrijska proizvodnja i razvojna preduzimljivost neizbežna. Umereno nego fokusni nivo na dobro poznatim elementima (praznine) između generacije, porodice bi možda možda i prilično tihi fokusni nivo na ispravljanju neusklađenosti u očekivanjima i željama. Naglasak na podizanju preduzetničke veštine naredne ere pomešan sa naporima da se u sledećoj eri predstave prilike za preduzetnički delovanje pojačivače spremnosti sledeće ere da ukrade akciju. Postoje neke razlike između svake uzastopne ere, među preduzetnički duh više ne postoji, možda bi možda i prilično tiho bio jedan od njih.

Sve izmišljotine u kojima sam tokom vrhunca pandemije izvodio neke podučavanje da pratim kako su porodice iz industrije reagovale na pritiske izazivale jednom od ključnih, drastičnih promena u tržišnim. Dok je bujna prognoza o tome retko kada više puna, jedna statistika mi se istakla kao značajno privlačeći pažnju. Da biste samo mogli bolje da pratite kako su porodice u industriji koristile preduzeće kao alat za rešavanje promene povezanih sa pandemijom, pitao sam lidere porodične industrije koji procenat njihove sadašnje proizvodnje počinje da se radi o pandemiji koja je počela da se prodaje. Smernice su postale nečujne u toku leta 2020. godine, što je manje od 6 meseci nakon što je Svet Properli kao Grupa zvanično proglasila Covid-19 epidemijom. Dva pitanja su me potresla što sam povezao. Prvi je postao čim se pojavila sama veličina konačne inovacije koja je postala čim se pojavila kao rezultat pandemije. Među 124 kompanije koje su kontaktirane za špijunaže, lideri su naveli da je u životu 29% sadašnje prodaje rezultat promena napravljenih od početka pandemije. Neosporna realnost da je u odnosu na trećinu sadašnje prodaje bila „nova“ svedoči o moći porodičnih kompanija da se brzo prilagode krize. 2d, postao sam čim su me pogodile razlike u konačnom stepenu inovacije među generacijama u ovom trenutku glavne industrije. Među kompanijama koje je vodila prva era, 38% sadašnje prodaje je rezultat ovih novih poboljšanja. Za kompanije koje je vodila 2nd era, prodaja izazvana novim poboljšanjima pala je na 34%. Za kompanije koje su vodile 3rd ili kasnije generacije, samo 18% sadašnje prodaje dolazilo je od promene napravljenih od početka pandemije. Štaviše, ove razlike su se pokazale fer u odnosu na obim/složenost dotičnih organizacija. Kako je moguće prilagođavanja 18% ukupne industrije u tako kratkom vremenskom periodu prilično dobro poznata, stvarnost da je stepen postao čim se smanjio za polovinu u odnosu na kompanije iz prve ere privuke u porodičnu zajednicu (generativna pažnja). kompanijama nije ništa novo. Izbledela izreka „od rukava do košulje u tri generacije“ izgleda kao da postoji u jednom ili jednom drugom u tolikom broju kulture i jezika. Jedan identičan stari razlog za ovo smanjenje proizilazi iz premise da su učesnici u narednoj eri maženi do nivoa da nisu praćeni ili da im nije interesantno da se suoče sa poteškoćama vezanim za rad, zajedno sa preduzetništvom . Dalje biti poučen tvrdi da zbog toga što porodična industrija raste i proteže se kroz generacije, mora dati zaštitu prednostima koje industrija ima, vodi ka opreznijem . izmišljotina. Nije tema za obrazovanje ponude, izmišljena pretpostavka je da je generacijski pad vođen epohskim jazom, pridružene uzastopne generacije se menjaju u mnogo manje motivisanih i nikada industriju industriju više) industriju više).

Nekoliko godina u prošlosti, posmatrao sam poduhvat pod vodstvom naučnika koji se bavio ovim pretpostavkom o jazu u preduzetničkoj eri u industrijskim porodicama. Kao deo špijuna, učesnici više od jedne generacije su intervjuisani u velikom broju porodica koje su noseno posedale estetsku industriju. Konzistencija u nalazima u ovim veoma različitim kompanijama postala je odmah upadljivo identična. Viši porodični lideri iz ere praktično su univerzalno izražavali frustraciju zbog generacije nespremnosti u skladu da „pojačaju“ i „ukradu inicijativu“ govoreći da ukradu industriju do sledećeg stepena predsvojstva ograničenog stepena. Učesnici kasnije bili su jednako fiksirani u pogledu svog odgovora. Bili su ljuti što je starija era postala čim više nije bila jasna ili fiksirana u deljenju njihovih vrednosti ili postavljenih sistema za industriju u tehničarima koja će možda dozvoliti saglasnost učesnika naredne akcije u saradnji sa ostalim akcijama koje se preduzimaju bilo kojim slučajem. Daleko privlači pažnju da intervjui više nisu govorili o činjenicama jaza u eri , ciljevi i želje starije ere bili su potpuno različiti od onih iz sledeće ere. Kao zamena, izgleda kao da je ekspresno da nema posla postalo čime je rezultat neusklađenosti između starije i mlađe generacije. Svaka generacija je želela identičnu stvar — preduzetničku akciju — umerenu nesposobnost da se pridruži postala je čime je rezultovala frustracijom na svim aspektima. Domaćinstva koja žele da podstaknu preduzetničke rezultate u narednoj eri moraće da se pozabave ovom neusklađenom među generacijama. Evo kako: Preterano održavajte prepisku Kada je u pitanju uspostavljanje preduzetničkog duha, dobro poznati izvor neusklađenosti je nedostatak uvida u očekivanja i želje. Domaćinstva su sklona da dođe u ekstatičnim obrascima razgovora, što obično stvara ovu neuslovljenost. Nakon što obrazovanjem državnu publiku koja predstavlja porodicu iz dve generacije, obično ću razmaziti generacije i priložiti pitanje svakim identičnim nalogom prebivališta pitanja o razgovoru. Obe grupe su u kontinuitetu zadovoljne koliko postoji doslednost. Na primer, kada su upitani koliko je mišljenje o nasledstvu uspešno shvaćeno u porodici, starija era se oseća kao da li je milja uspešno komunisana i shvaćena, dok mi učesnici sledeće ere obično nisu pričali da se to dogodi. kao mišljenje. Odgovor na ovaj poduhvat je nameravan napor da se preterano bude u kontaktu. Snimanje fragmenata, nakon čega ga delite čim više. Uredi ukazuje na to da je jedan od mnogih pritužbi o prekidu u liderskim industrijama nedostatak čitljivosti njihovih razgovor. Lideri su skloni da posmatraju da obično rade više nego što postignu, i da je ovaj razgovor jasni nego što je u stvari. Naši intervjui savetuju da bi preterani razgovori iz starijih ere možda možda i prilično tihi fokusni nivo da jasno govore kako preferiraju samostalni preduzetnički rad iz sledeće ere. Sledeća era retko je zato što više neće moći da bude. kontaktu. Naši intervjui su podsticali da sledeća era ima tendenciju da bude uznemirena zbog postavljanja pitanja i dela svojih želja sa starijim erama. Učesnici u narednoj eri bi možda možda i prilično tihi fokusni nivoi preuveličavanja svojih želja da ispunjavaju preduzetnička očekivanja starije ere, i da moraju bolje pratiti vrednosti i sistem koji je stara to era imala da bi. Mnogi moji studenti me izmišljaju nakon časa tražeći od mene da priložim pitanje uz pitanja drugih ljudi o industriji ili njihova pitanja sadrži preduzetničke preporuke. Obično su razočarani kada dođe do njih organizovano, nema više za sva vremena direktne sposobnosti. Takođe su obično zadovoljni kada na kraju postizanja, šire pitanje sa porodicom i otkrivaju da je ono postalo čim više nije tako užasno kao što su očekivali. Od nas nema sumnje da možemo da pomognemo u ovom poslu tako što ćemo biti pri ruci i kada se postavljaju pitanja. Verbalna promena sama po sebi je više dobra da potpuno promoviše preduzeće u narednoj godini. Kao što je prethodno rečeno, drugi ljudi će otkriti nedostatak motivacije ili moći u narednoj eri, jer je pokretač ovog ekspresnog bez posla. Moj bi se naučio sa svojim učenicima inače ekran. Suština biti naučena u organizacionom ponašanju ukazuje na to da je ponašanje — akcija — vođeno tri varijable : 1) veština osobe da ukrade očekivanu radnju; 2) motivacija osobe da ukrade predviđenu radnju; i 3) zamena opremljena licu da ukrade predviđenu radnju. Uopšteno poznato, jer „AMO teorija motivacije (sposobnost-motivacija-prilika)“ koja se uči ukazuje na to da bi porodica možda možda i prilično tiho otkrile izvan motivacije i fokusnog nivoa o poboljšanju i potrebi. Evo kako: Ostvarite mogućnosti Uprkos najlicenciranim uverenjem da je preduzeće urođena sposobnost, biti naučen ukazuje na to da je preduzeće otvoreno . Kako porodice povećavaju sposobnost sledeće ere da deluju preduzetnički, imaće na umu više preduzetničkog ponašanja. Izgradnja kapaciteta može na neki način ukrasiti region. Ovde ću se fokusirati na dva nivoa. Prvo, obrazovanje. Formalno obrazovanje ozbiljno o ​​preduzeću
se proširilo u današnje vreme. Mogućnosti postoji — od najpoznatijeg koledža preko postdiplomskog koledža, i od diplomskih programa do programa zasnovanih na zajednicama, glavnom glavnom obrazovanju i sertifikata. Trgovačke porodice bi možda možda i pošteno ukrale pristup od ovih formalnih akademskih prilika da se pojavljuju mogu sledeće ere da deluju preduzetnički. 2d, uključenost. Učesnici kasnije ere
prihodi
u velikoj meri od praktičnog saznanja. Da bi to postigla, porodica želi da bude živa o industriji od mlađih godina. U licitaciji, drugi ljudi bi možda možda i prilično tiho tražili mogućnosti za sledeću eru da budu živi za preduzetničke napore koje industrija sprovodi. Čak i u slučaju kada više ne izgledaju kao da su spremni da aktivno žive u vezi sa donošenjem odluke ili izvršenjem, moć praćenja lidera, prisustva sastancima ili mogućnosti poseta možda neće moći i prilično tiho biti. Poznajem jednu porodicu u restoranskoj industriji koja je odvela celu vašu porodicu, odzaista mlađih godina, da jede u raznim restoranima (koji više nisu u vlasništvu porodice) svakog vikenda. Sva sprava u kojoj su u celom domu, pričali o tome šta su došli i u kojoj je to mešanje pored onoga što su njihovi restorani morali da isporuče. Do sada kada su ovi mlađi lideri diplomirali na preteranim fakultetima, bili su specijalisti u prepoznavanju mogućnosti za inovacije tako što su proveravali konkurenciju. Pobedite mogućnosti upravljanja Uspešno kao i spremnost da deluje preduzetnički, sledeća era dodatno želi da dobije zamenu da to postigne. Učesnici u narednoj eri žele istinsku stanicu za praćenje i testiranje novih preporuka — da smisle svoje preduzetničko razmišljanje i eksperimentišu sa različitim alternativama. Neke porodice ovu stanicu predstavljaju po okolini, osim po izvorima za preduzetničku isporuku iz naredne ere. Učesnici naredne generacije mogu da se prijave za grantove, zajmove ili ulaganja u kapital iz porodične industrije koja im omogućavaju da provode ht ili čak pokrenu potpuno novi poduhvat. Druge porodice se angažuju da se mogućnostima u nekoj fazi u okviru industrije, veb hosting „nailazi na izazove“, a pridruženi su svi članovi porodice pozvani da sastave i podnesu preporuke za rešavanje „pravilnih“ problema sa kojima industrija se rodi. Neke porodice su nesrećne što dozvoljavaju sledeću eri da preduzimaju aktivnosti industrije, a druga dozvoljavaju sledeću eri da deluju preduzetnički u planiranju porodičnih odmora ili pokretanja porodičnog planiranja organizacionog pokretanja rada, fonda za organizaciju rada. Ono što je dobro poznato sa bilo kojim od ovih napora nudi dovoljno autonomije, tako da učesnici kasnije ere u stvarnim činjenicama osećaju da imaju kontekst ili stanicu u kojoj bi možda porođaj mogli daspori i industrijuuzduju (generišu) pad generacije. retko je više neizbežan. Umereno nego fokusni nivo na dobro poznatim elementima (praznine) između generacije, porodice bi možda možda i prilično tihi fokusni nivo na ispravljanju neusklađenosti u očekivanjima i željama. Preterano pričanje o očekivanjima i željama će učiniti više usklađenosti. Naglasak na podizanju preduzetničke veštine naredne ere pomešan sa naporima da se u sledećoj eri predstave prilike za preduzetnički delovanje pojačivače spremnosti sledeće ere da ukrade akciju. Postoje neke razlike između svake uzastopne ere, među preduzetnički duh više ne bi mogao da bude jedan od njih.

Opširnije