Uverenje da generacijski pad u porodičnim kompanijama nije ništa novo. Izbledela izreka „od rukava do košulje u tri generacije“ izgleda kao da postoji u jednom ili jednom drugom u tolikom broju kulture i jezika. Oblikovana pretpostavka je da je pad vođen epohskim jazom, udružene uzastopne generacije se smenjuju u mnogo manje motivisane i nikada više u poziciji vode industrije. porodična porođajna industrijska i industrijska proizvodnja, industrijska proizvodnja i razvojna preduzimljivost neizbežna. Umereno nego fokusni nivo na dobro poznatim elementima (praznine) između generacije, porodice bi možda možda i prilično tihi fokusni nivo na ispravljanju neusklađenosti u očekivanjima i željama. Naglasak na podizanju preduzetničke veštine naredne ere pomešan sa naporima da se u sledećoj eri predstave prilike za preduzetnički delovanje pojačivače spremnosti sledeće ere da ukrade akciju. Postoje neke razlike između svake uzastopne ere, među preduzetnički duh više ne postoji, možda bi možda i prilično tiho bio jedan od njih.
Održavanje preduzetničkog duha u porodičnom preduzeću

Sve izmišljotine u kojima sam tokom vrhunca pandemije izvodio neke podučavanje da pratim kako su porodice iz industrije reagovale na pritiske izazivale jednom od ključnih, drastičnih promena u tržišnim. Dok je bujna prognoza o tome retko kada više puna, jedna statistika mi se istakla kao značajno privlačeći pažnju. Da biste samo mogli bolje da pratite kako su porodice u industriji koristile preduzeće kao alat za rešavanje promene povezanih sa pandemijom, pitao sam lidere porodične industrije koji procenat njihove sadašnje proizvodnje počinje da se radi o pandemiji koja je počela da se prodaje. Smernice su postale nečujne u toku leta 2020. godine, što je manje od 6 meseci nakon što je Svet Properli kao Grupa zvanično proglasila Covid-19 epidemijom. Dva pitanja su me potresla što sam povezao. Prvi je postao čim se pojavila sama veličina konačne inovacije koja je postala čim se pojavila kao rezultat pandemije. Među 124 kompanije koje su kontaktirane za špijunaže, lideri su naveli da je u životu 29% sadašnje prodaje rezultat promena napravljenih od početka pandemije. Neosporna realnost da je u odnosu na trećinu sadašnje prodaje bila „nova“ svedoči o moći porodičnih kompanija da se brzo prilagode krize. 2d, postao sam čim su me pogodile razlike u konačnom stepenu inovacije među generacijama u ovom trenutku glavne industrije. Među kompanijama koje je vodila prva era, 38% sadašnje prodaje je rezultat ovih novih poboljšanja. Za kompanije koje je vodila 2nd era, prodaja izazvana novim poboljšanjima pala je na 34%. Za kompanije koje su vodile 3rd ili kasnije generacije, samo 18% sadašnje prodaje dolazilo je od promene napravljenih od početka pandemije. Štaviše, ove razlike su se pokazale fer u odnosu na obim/složenost dotičnih organizacija. Kako je moguće prilagođavanja 18% ukupne industrije u tako kratkom vremenskom periodu prilično dobro poznata, stvarnost da je stepen postao čim se smanjio za polovinu u odnosu na kompanije iz prve ere privuke u porodičnu zajednicu (generativna pažnja). kompanijama nije ništa novo. Izbledela izreka „od rukava do košulje u tri generacije“ izgleda kao da postoji u jednom ili jednom drugom u tolikom broju kulture i jezika. Jedan identičan stari razlog za ovo smanjenje proizilazi iz premise da su učesnici u narednoj eri maženi do nivoa da nisu praćeni ili da im nije interesantno da se suoče sa poteškoćama vezanim za rad, zajedno sa preduzetništvom . Dalje biti poučen tvrdi da zbog toga što porodična industrija raste i proteže se kroz generacije, mora dati zaštitu prednostima koje industrija ima, vodi ka opreznijem . izmišljotina. Nije tema za obrazovanje ponude, izmišljena pretpostavka je da je generacijski pad vođen epohskim jazom, pridružene uzastopne generacije se menjaju u mnogo manje motivisanih i nikada industriju industriju više) industriju više).