Kažu da su promene rezultat istraživanja među korisnicima koji se žale da im tamna tema nije dovoljno tamna, pa će Google uskoro da je zatamni, kako bi boje sadržaja „iskakale na ekranu“. Ruku na srce, sadašnja tamna tema jeste nekako sivkasta, i sa novim promenama trebala bi da bude slična onoj u YouTube Tune, piše ova kompanija na svom blogu.
Kada je ta tema uključena, možete omogućiti „suptilan efekat prema kojem se boja pozadine aplikacije prilagođava tako da odgovara video snimku“. YouTube ambijentalni režim zatamnjuje statusnu traku vašeg telefona i traku koja sadrži naslov videa odmah ispod plejera. „Dinamičko uzorkovanje boja je inspirisano svetlom koje ekrani bacaju u zamračenu sobu, sa željom da se rekreira efekat tako da su gledaoci uvučeni direktno u sadržaj i video se još više fokusira na stranicu za gledanje.“
Ambijentalni režim je dostupan u browseru i na mobilnim uređajima kada je omogućena tamna tema, dok Google takođe koristi tu temu u plejlistama kao deo kartice koja prikazuje „više detalja o svakoj plejlisti tako da gledaoci mogu lako da uskoče (u novi sadržaj)“.
Video plejer preuzima funkcije kao što je zumiranje prstima, koje se pojavljuju od danas u horizontali na Android i iOS uređajima. Pored toga, precizno traženje na desktopu i mobilnom uređaju će „prevući nagore dok tražite, kako bi se prikazao crimson sličica u video plejeru“.
Ispod video plejera, YouTube je postavio nekoliko kompaktnih dugmadi: Palac gore/dole (Like, DIslike), Deljenje (Fragment), Preuzimanje (Download), Čuvanje (Effect), Pretplata (Subscribe). Ovo poslednje će takođe imati veći kontrast, a kompanija misli da ćete sada lakše pronaći ovo dugme, čak i ako više nije crveno. Pored toga, „YouTube linkovi u opisima video snimaka će se promeniti u dugmad.“
Za sada se ništa ne pominje oko reklama, 4K video snimaka i cene Family Top rate paketa.
Izvor: Benchmark.rs