CTV je dodatak Krogerovim maloprodajnim medijima

od strane | sep 21, 2022 | Biznis | 0 Komentara

Proizvođači CPG-a i kompanije koje koriste ponudu maloprodajnih medija lanca supermarketa Kroger sada imaju dobar pristup CTV-u i video snimcima za svoje kampanje. Ovi novi kanali dolaze preko Kroger-ovog internog tržišta za samoposluživanje, koji je promenjen u čim je pokrenut 2021.

Dodavanje CTV-a pokazuje kako su maloprodajne kompanije kompanije za medije u kompaniji. Ove nedelje, Valmart je dodao lakši samoprovajder u svoju Valmart Connect ponudu.

Dublje: Zašto nam je postalo do maloprodajnih medijskih mreža

Doziranje CTV domaćinstava. Kroger opslužuje 60 miliona američkih domaćinstava, a razna njih takođe emituju gramofonski materijal. Brendovi mogu da prisustvuju CTV oglasima u ovim domaćinstvima pomoću Kroger-ovog prvog društvenog skupljanja prodajnih dokaza i da kombinuju CTV u programsku kampanju korišćenjem (programskom kampanjom korišćenjem (programskom kampanjom korišćenjem) glasanje taksativnom oglašavanju (oglašavanje ili preporukom oglašavanja na platformi. Kampanje na prodaju unutar Kroger Precision Advertising and marketing (KPM) analiza prodaje u prodavnici Kroger’s.

Retail records. Oglašavači i kompanije mogu da koriste maloprodajne zapise unutar KPM-a da traže publiku dok imaju pristup zalihama vrhunske klase preko programskih dodataka koji proždiru Magnite, OpenKs, PubMatic, PubMatic i Ksandrdž. do domaćinstava — slično kao trgovci otisnutim ili retkim trgovcima otisaka — nakon čega ide oglašavanje i marketing i marketinška izloženost prodaje u prodavnicama kako bi se izmerio uticaj pritiska“, rekla je Cara Pratgert, AdisionVP, Adversion Marketing. a potiče.

Zašto nam je stalo. Evidencija o prodaji koja prodava mesta imaju e o njihovim mogućnostima je za puzanje. dragocjeno proizvođačima. Ali šta je sa mogućnostima impresuma, koji čuvaju na par prodajnih mesta i preko bilo koje količine onlajn kanala? U bilo kojoj maloprodajnoj medijskoj mreži, otisak vidi najzgodniji deo svojih mogućnosti i onda bi trebalo da sve to zakrpi tako što će potvrditi prisustvo na mrežama suprotnih prodajnih mesta u vezi sa onom paudatom sa sajta

Internet. i fragmentacija. I dodatni prihod od reklame, jer proizvođači mogu ostati u potrazi za nadmašivanjem svojih konkurenata u svakoj maloprodajnoj mreži.

Naravno, postoje tehnike kojima se prodaju mesta mogu da koriste ove usluge) za podizanje veština u radnji. To je ono što je relevantnost oglasa, postizanje mogućnosti u pravo vreme.

O Kreatoru


Kris Vud privući o preko 15 godina veština izveštavanja kao B2B urednik i novinar. U DMN-u je služio kao urednik partnera, nudeći uobičajenu procenu razvoja oglašavanja i marketinga i marketinske tehnologije. Intervjuisao je lider u tehnologiji i politici, od izvršne direktorke Canve Melani Perkins, do pokvarenog izvršnog direktora kompanije Cisco Džona Čejmbersa i Viveka Kundre, koga je imenovao Barak Obama. Užasno ga privlači kako nove primenjene nauke, uključujući šapat i blokčejn, ometaju svet oglašavanja i marketinga i marketinga kakav smo svesni toga. 2019. moderirao je panel o „inovacionom pozorištu“ u Fintech Inu, u Vilnjusu. Pored toga što je svojim oglašavanjem i marketingom i marketinškim objavljivanjem u alternativnim zanatima koji proždiru Robotics Trends, Fashionable Breveri Age i AdNation Nevs, Vud takođe pisao je blogove za književne kritike i kritike na kritike i kritike, kritike i kritike, kritike i kritike. Studirao je engleski na koledžu Ferfild, a u njega se promenio čime se rodio u Springfildu u Masačusetsu. Živi u Jedinstvenom Jorku.

Opširnije