Kada će Plai-to-Create (P2E) doći do igara za nošenje?

od strane | sep 21, 2022 | Biznis | 0 Komentara

Plai-to-price (stalno poznat kao P2E) je model za održavanje profita uzimanjem polovine u igri. Ova metodologija monetizacije vašeg vremena igranja postala je pomalo standardno otkako je blockchain knov-hov omogućio pojavu ekosistema u sportu koji se širi sa opštim prednošću(p)oukupnom prednošćukoja se odnosi na opšte stanje (koji se zasniva na opštem stanju) koji se odnosio na P2E je da postoji miran način da se istraži korišćenje originalnih primenjenih nauka u poboljšanju i proširenju njegovog obima. Dakle, poštomo gde stoji P2E u međuvremenu i proceduru u kojoj bi on takođe bio razbarušen u pravom smeru kao model za ljude da održavaju novac dok uzimaju polovinu svojih omiljenih igrica.

P2E u trenutku?

Viđeni studiji u sportskom stilu posebno se razlikuju od vrednosnih igara u kojima strasti igrači mogu da cene novac korišćenjem vitalnosti blockchaina. Kako to? Samo nastavite, uveli su kriptovalute i NFT u sportske ekosisteme i pripremili niz saveta. Kao rezultat toga, strastveni igrači mogu da naprave selekciju i promovišu kriptovalute i NFT kako bi održali profit ili čak iskovali originalne žetone dok uzimaju polovinu u igri i ispunjavaju na osnovu zadatka.

Akie nesvršeni pameti dopao P2E sport u međuvremenu. U njemu, strastveni igrači prihvataju kockanje da bi stekli i borili se sa sportskim čudovištima poznatim kao Akies. Ovo su omiljeni NFT-ovi, i nesumnjivo je da ćete gotovo sigurno i gotovo sigurno prodavati sve postupke u kojima igranjem. Uspješan Akies će vam podići tokene poznate kao SLP, kojih ne bi bilo na stotine drugih kriptovaluta, jer je sumnjivo da ćete ih gotovo sigurno gotovo sigurno prodavati na kripto berzama i od novih.koštati postao () Ipak, uprkos svojim modernim funkcijama, P2E ostaje ograničen na analogni tim igara — uglavnom borbenih igara u kojima strastveni igrači nabavljaju da bi nabavili stotine opreme, zadataka u pogledu cena i dodatnih. Ali šta se odnosi na sve strastvene igrače koji rešavaju Ekpert Evolution Soccer, NBA2K, Cricket 22 i druge?

Pošto ćete nesumnjivo skoro sigurno skoro definitivno poštovati, sportske igre karakterišu veliki deo industrije igara — nažalost, ona ostaje u velikoj meri neiskorištena povećanjem P2E. Uprkos tome, lako je poštovati da su takmičarske sportske igre planinski način na koji P2E može napredovati.

P2E i sport — prilika za rast

Uzmite u posmatranu opasnost u kojoj strastveni igrači i pratioci sporta mogu da pokažu svoje sposobnosti, dobiju NFT kartice od svojih omiljenih sportista, pa čak i da cene kriptovalute tako što ćete biti bolji od svojih protivnika. Jasno je da je shvatanje da je P2E odličan za sportske igre, a neke kompanije već istražuju alternative.

Evo primera

Leap.commerce

. To je platforma koja ima cilj da izmisli ekosistem za kreiranje, kupovinu i prodaju, kao i korišćenje NFT-a za igre koji su povezani sa komunalnim uslugama. Okreće se oko sporta Meta Kriket lige (MCL) u kojem sledbenici kriketa kockaju da igraju digitalnu verziju svakodnevnog sporta dok stvaraju profit uz model. Leap.commerce je već prodao 55.000 NFT-ova povezanih sa ovim sportom u vreme slike — u roku od 10 minuta od početka prodaje. Ovo najlakše pokazuje da mnogo ljudi privlači ovaj oblik P2E igara.

Leap.commerce je evoluirao u kompletnu P2E platformu tako što je odlučio da ima radni ekosistem i dinamičnu igru koja omogućava strastvenim igračima da uživaju u kriketu dok dobijaju novac.

Čak i ako pretpostavimo da je ovaj stil prilično originalan, smatramo da je sigurno da reknemo da je Leap.commerce jedan od najboljih izbora za igre na Metaverse-u života u odnosu na sportove upornog . To je misija koja razbija podove koja ima cilj da istraži ujedinjenje sporta, igara i P2E. Na kraju kraja, platforma može da nastavi da raste u pravom smeru, a njen maneken bi se gotovo sigurno mogao da se pravilno koristi u drugim sportovima.

)Završne misli: P2E i sport su spoj napravljen u raju

Sportsko sticanje je neodvojivi deo svake tradicije na ovoj planeti, i zvuči kao da nošenje takmičenja nije bilo ekstra standard. Industrija izgrađena oko sporta vredi triliona dolara, ali sportisti nisu najefikasniji koji prihvataju zadovoljstvo od toga. Iskreno, mnogi pratioci sporta pronalaze model za održavanje profita – strategijom sportske opklade, sportskih karata, robe i dodatne opreme.

Blockchain (i NFT, verbalno) dobijaju završenu u brendu originalne tehnike za sportske igre. Kao što se i očekivalo, interesovanje za ovu pretpostavku je bilo ogromno, a neke inicijative, koje odgovaraju Leap.commerce-u, su ga prihvatile, stvarajući tako model za originalne programe stvaranja novca dok se tematiku igre sa sportom uzimaju.

Nekada je ovo pisanje bilo dragocjeno ?

Opširnije