Sa ili bez Elona Maska, Tviter je zakasnio

od strane | sep 21, 2022 | Biznis | 0 Komentara

ELon Musk akvizicija Tvitera promenjena je u jednom da bi bila jedna među vrhunskim ulaganjima u kompanije drevni prethodni. Sada preti da se zatvori u jedan od najvećih sporova. Tviter je 12. jula tužio gospodina Maska u sudnici u Delaveru zbog povlačenja iz ugovora vrednog 44 miliona dolara, jer je najveći čovek u okruženju — i vlasnik Tvitera u okolini — i vlasnik Tviter borave u internetskoj borbi na internetskom putu na internetskom putu.

Poslušajte ovu hroniku.Iz tog razloga Tviter bez sumnje ima prednost u sudnicima. Ako sudija uzme svoj aspekt, g. Maska se suočava sa propadnom cijenom od milion dolara, kako je navedeno u ugovoru. To čak može da oceni kao pobedu. Sudija može čak i da počne tako dug put kao što je naredio da se prodaje povuče unapred po ugovorenoj ceni; 2001. identična sudnica Delavera naložila je Tajsonu Mealsu (firma koja se bavi istinskom reputacijom digitalne kokoši) da prekine sa otkupom ibp, beefpackera. Taj dogovor, čak i ako pretpostavimo, promenjen je u jednokratnu cenu nižu od desetine kao primarne zbog otimanja Tvitera. I niko ne zna šta bi se dogodilo ako bi mršavi g. Mask je jednostavno prkosio otkriću kako bi prekinuo akviziciju. Spor se čak može rešiti i van sudnice, pri čemu g. Maska plaća sledeću propalu cenu ili traži da traži firmu ispod cene koju je pristao.

Alternativno, saga se završava, šefovi Tvitera će se suočiti sa identičnim zagonetkom sa kojom su se godinama borili: tehnikama da svoj uticajni proizvod koji je validan preokrene u ekstra pobednički (grafikon pogleda). Fragment glasa je neuspeh u pronalaženju novih kupaca – a sada ne o modelu bota protiv kojeg je g. Mask kritikovao. Dok je Fb, osnovan dve godine ranije od Tvitera, skočio je na 1,9 miliona korisnika dnevno, Tviter je dostigao 230 miliona i pola rasta. Početnici,, posebno TikTok, su ga preplavili .

Na rasterenju te stagnacije kod kupaca leži stagnirajući proizvod. Dok su se razvili Fb i potpuno različite društvene aplikacije, Tviter ovog dana ima identičnu veštinu kao kada je Lansiran 2006. Imao je kockanje bilo da je inovirao kada je prodao četiri godine nego što je prodao Vine, koji je ranije doneo Vine, koji je pokrenuo aplikaciju koja je pokrenula broj po nekoliko godina. svoj ples udara, ali je dozvolio da uvene. Pokušao je da reprodukuje Snapchat-ove i Instagram-ove postove koji nestaju sa „Flotama“, ali je koren pao i promenio se u jednom ubiju poslednju godinu. Ne tako dugo u prošlosti Tviter je bio hrabriji, sa izvesnim uspehom. „Oblasti“, funkcija za život-audio, pokazala se kao standard dovoljna da u velikoj meri ukine Clubhouse, aplikaciju koja ga je impresionirala. Osmislio je aspekte da sačuva zvezde stvaraoce, obožava davanje bakšiša i račune koji se plaćaju u reč. I to je gurnulo u tvrđenje o dužem stvaranju sa završenom akvizicijom Revue, platforme za plaćene biltene u stilu Substack-a, i otvaranjem u junu Notes-a, metodologije za pisanje fraze 2.50. Unovčavanje ovih i potpuno različitih poboljšanja može čak ukazati na teže. Tokom godina povećanja prihoda Tvitera je primarno dodatno razočaralo od povećanja broja kupaca. Ove godine bi ovo verovatno moglo da bude priča o oko 0,9% globalnog trošenja na digitalne oglase, procenjuje eMarketer, firma koja uči. Fb i njegova sestrinska firma, Instagram, će se pozabaviti zatvaranjem 21,5%; čak i TikTok, koji važi pet godina nestao, ukloniće sniženu cenu od 1,9%.Slabljenje tržišta oglasa poslao je korporacije društvenih medija bore se da diversifikuju svoje prihode; blizu 90% Tvitter-a dolazi od oglašavanja i marketinga i marketinga. Tvitter Blue, mogućnost pretplate koja je pokrenuta prošle godine, predstavlja skromne prednosti uključivši dugme „poništa tvit“ za 2,99 dolara mesečno. G. Mask je morao da podstakne pretplate, tvujući u aprilu da Tvitter Blue mora da bude bez oglasa. Ipak, Tviter bez oglasa bi morao da košta primarnu više od 2,99 dolara ako bi se u suštini uredio sa najsavremenijim manekenkom. Tvitter-ovi nalozi pokazuju da svaki američki klijent u proseku javlja preko 6 dolara mesečno prihoda od reklame. I ne kao potpuno različita pretplatnička preduzeća koja mogu da izbegavaju masovnu publiku u korist onih malobrojnih, preterano plaćenih, Tvitteru je potrebna čitava gomila kupaca da bi proizveo svoju bučnu Privatno vlasništvo poznatog pretećeg za koje se neko vreme smatralo da je to možda slučajno verovatno će omogućiti stvaranje zahteva koji je Tviteru potreban. Umesto toga, izgleda da afera Musk obožava još jedno odvraćanje pažnje od zadataka koji je pred vama. ■

Za dodatnu stručnu analizu vrhunskih priča u ekonomiji, trgovini i tržištu, javite se na Monei Talks