Hej, hvala što ste vratili da pročitate moj najnoviji članak ovde na MarTech-u. Ali pre nego što podelim svoju preporuku za ovaj mesec, odabraću da radije ostvarite posao. To će vam dati prednost ne više od 5 minuta i omogućiće vam da moju preporuku naučite svom svakodnevnom radu. To je uvek bio moj interes sa ovom kolumnom.

Evo šta želim da postignete:

Kupite polovinu papira i olovku ili olovku. Izrezujte distrakcije. Upravite celokupna podešavanja obaveštavanja na „Sagradi ne uznemiraj“ za kratko vreme. Utišajte svoje telefone.

Sada zapišite sve delove koje je dobro postići za vaš program za oglašavanje putem elektronske pošte od sada do isteka jedne godine. Držite tajmer pet minuta u isto vreme kada morate. Ne osećate olakšanje dok se ne ugasi, inače ćete zbrojiti svoj listing. Isključi svoju kožu i… Jaši!

(Hej, nema virenja dok strah od 5 minuta nestane. Prikupi olakšanje za posao.)

K, ogromno. Želite da shvatite razumno dugu listu — i u isto vreme kada ste nesmetano pisali kada je vaš strah nestao, pronađite olakšanje i izvršite ga nakon čega odložite sa nama u slučaju da ste uspeli.

Lepo sam uradio ovu komandu. U prilici da me voliš, tvoja lista potencijalno te sada lepo plaši. Nema šeme, zar nećemo da odaberemo sve ove stavke ostvarene pre 31. decembra, lepo? Pametno, ne uznemirajte se. Sada pomerite reljef i zaokružite sve delove koji izgledaju kao život.

Ono što je ostalo trebalo bi da bude prilično životno nabrajanje ciljeva koje će se razviti u naredna tri i više meseca. Evo sledeće komponente koje treba uzeti u obzir: Kako ćete pokupiti sve podignute delove?

Nesumnjivo je da će vam u svakoj prilici trebati dva rešenja iz kojih možete da se oslanjate” i „Ukupite vreme: „Ja ću pokupiti vreme.”

Pronalaženje vremena naspram pravljenja vremena

U okviru prilike koje ste odgovorili , „Pokupiću vreme“, žao mi je što vas promrljam da nećete ni po jednom planu pokupiti do prestanka vašeg unosa. U slučaju kada ste potvrdili: „Pokupiću vreme“, želite mišljenje da to izvrši. Voleo bih da rasteretim one koji misle da žele „vreme za preuzimanje“ prerade u one koji rade na „vreme za preuzimanje“.

U mojim danima u ogromnom globalnom prodavcu na malo, jedva smo kupili ujedinjenje od božićne melodije pre nego što smo morali ponovo da počnemo sa planiranjem. Ali ovo sada nije funkcionalno za mnoge korporacije, volite samo nekoliko mojih kupaca i možda volite svoju organizaciju. Svi mi se bavimo različitim problemima koji se dešavaju, a veličina mojih kupaca se specijalizuje za ono što je sada lepo pred njima.

Verujte mi kada vam se dešava da se desi da se ne dogodi da se dogodi. danu da postignete dodatni posao koji zahtevaju ponudu i inovacije, u isto vreme kada nastojite da ga ulozite i zaokružite sve ostale delove na listi upravljanja misijom, godišnjem mišljenju o i svačenju. Bio tamo, probao to.

Želite da prikupite vreme

U slučaju da niste, dobili ste Ne iskoristite vreme da postignete bilo šta , ali tražite informacije o tome što ste potencijalno uradili prošle godine, ažurirajte je za 2022. godinu, otvorite i nadajte se kategoričkom. S druge strane, sada nije strategija, kao što kaže memorija elektronske pošte Loren Mekdonald.

Štaviše, ove godine prolazimo kroz nedavni originalni spor koji nismo okupili proteklu godinu dana (sa pandemijom. razmatranjima o lancu ponude. Sa svim ostalim delovima u vašem tanjiru, sada ćete možda morati da učestvujete u pokroviteljima poremećenom inflacijom i nesumnjivoj ekonomskoj recesiji, nijedna tema na ovoj planeti izgleda reklamirate. (Dodatno o tome kasnije.)

3 taktike za razvoj cilja

Evo saveta kako da smanjite svoje tu listu za postizanje i eventualno se pozabavite samo nekoliko pitanja sa kojima se niste složili (volite da napravite strategiju za recesiju).

1. Samodisciplinujte svoje vreme

Ova taktika uvek radi za mene: blokiram vreme u svom kalendaru svake nedelje, tako da uzimam prazninu da bih postigao ono što je potrebno da može se postići, bilo da se radi o misiji za kupca, da nadoknađujem informacije o promeni ili da razmišljam putem strategije za moju kompaniju ili kupce. Ta šema niko ne može da imenuje mene ili raspored skupštine tada. Jednom kada izvršim tu specifičnu misiju, lepo brišem blok.

Morate da odbijete zahteve za svojim vremenom od drugih. Pretpostavljam da je dobro da se možda nađe sat ranije ili da se zaključi sat kasnije. Verovatno čak i da blokirate ceo dan zbog pregleda kod doktora (namignite, namignite) da se sklonite i radite.

(U stilu, zar nije smešno da u slučaju da ste kod doktora zakazanog sastanka, niko vam ne smeta, međutim, u slučaju da želite da imate najviše vremena za posao, pokupite nekoliko uputstva?)

Osnovna komponenta ovde je da zaokupite disciplinu da date prioritet onome što je fundamentalno za

vi — verovatno, radite ono što morate da postignete da biste izabrali svoju zaradu crtati. Ako želite da se suočite sa sobom na memoarima o tome da ne možete da se oslonite na nekoga drugog da to postigne umesto vas – osim što pitate za pomoć, na šta ću se brzo pozabaviti.

Izgovaranje „Nisam uzeo crtanje po memoarima svih drugih koji su želeli moje vreme“ sada neće umiriti vašeg šefa.

Dublje: 20 načina da odaberete svoju reklamnu ekipu produktivnosti


2. Zahteva za pomoć

Jednom kada sam postao bezbrižan radnici u korporaciji u SAD, postao sam čim u vašem prostoru. Imao sam naporno vreme štedeći svoje vreme. Naučiti da se ogradi i odbrani nije se dogodilo preko noći. Ali jedna komponenta je pomogla — išao sam kod svog šefa, a često i kod šefa, i tražio pomoć.

Svi se trudimo da budemo superheroji na koje bi se eventualno dodatno izračunalo izabrani posao. Ali Kapetan SAD i Iznenadna dama su likovi šalivih e-knjiga. Ovde u nepokolebljivom svetu, odgovorna komponenta je pitanje pomoći kao šeme za razvoj žreba. Vaši pretpostavljeni bi trebalo da vam dozvolite da po memoarima, jer tvrdi se, oni postižu slučaj da pobedite.

To će potencijalno favorizovati više od jednostavnog pitanja. Vaš šef mora da voli ono što je u pitanju. Organizujte ručak i naučite da odaberete od nas i počnite da emitujete svoju posadu na brod. Danas sam bio domaćin sesije za ručak i učenje za kupca o mapiranju staza i njegovom značaju. Naš naredni dijalog o toj temi će izgledati lakši na memoarima naše prezentacije.

Ove dve taktike mogu vam dati zadovoljavajući prostor u vašem danu da biste još jednu pravilno izvršili na vašem listu za K4 nakon toga. osmišljenog rešenja.

Sledeće: Evo šta će vam se isplatiti sve vreme planiranja — kada je potrebno da se pozabavite nečim iznenađujućim.


Collect MarTech! Svaki dan. Besplatno. U prijemno sanduče.


  • 3. Koncepcija za prostor u najgorem slučaju — inflacija i recesija

    Kao što sam ra nije govorio, ova dva razmatranja utiču na tržište širom sveta. Previše prodajnih mesta postoje da reši sve probleme jednim rešenjem: pusti za sve.

    E-pošta je čak i kanal koji je otporan na recesiju zbog svoje niske stope i širokog dosega. Kada se vremena nametnu, korporacije traže informacije od elektronske pošte da bi ih spasile, kao što smo videli svom šemu kroz pandemiju. Ali vaše mišljenje o recesiji treba da bude nijansirano od lepog masovnog sniženja.

    Pogled na koji sam radio pre mnogo godina za Ackiom je ispitao i označio različite oblike modnih da ih trgovaca i motiviše. Naši se nalaze na svakom mestu u maloprodajnom svetu, i tako da ilustruju zašto masovno sniženje može da ima spektakularne rezultate.

    Neki trgovci će platiti korpulentnu etiketu bez teme šta. Oni ne brinu o inflaciji ili recesiji vole različite kupce. Besplatni propusti za ove primljene kupce ne povećavaju vašu prodaju – oni lepo proždiru vašu maržu zarade. Vaša strategija je da naterate ove nas da odlažete bez nasumičnih pusta ili raznih podstica.

    Da biste mogli shvatiti koliko su vaši klijenti složeni kao trgovci, evo liste koje smo koristili da segmentiramo (pokrovimo

  • Beefi-label buier

    Impulsni kupac

  • Povremena dobra kupovina
  • Jednokratni kupac
  • Specifično za klasu
  • Visoka lojalista

    Verovanje u osnovi potpuno zasnovano

  • Da li vaša strategija inflacije/recesije voli maksimiziranje vaše marže po ovim segmentima? Ako sada nije, izgleda da je lepo vreme da se izabere usklađeno.

    U želji da posegnete za dugmetom za pust od 20%, oslobodite više segmentacija. Istražite svoje znanje o kupcima sada da biste pronašli trgovce koji vole ove popularne trgovce sa najviše stopom koji ne koriste korišćene popuste, kupone ili različite podsticaje, i koji stalno ostavljaju etiketu na bogat. Ko su vaši preterani lojalisti i niski diskonti?

    Ciljajte da unesete svoje oglašavanje za odmor sa mišljenjem koje ide na segmentaciju i nikada ne dolazi na odmor sa dobrom kupovinom.

    Dublje:


    Bez osvrta na period od jedne godine, postoji odmor za koji bi trebalo da se planira reklamna kampanja


    Završavanje

    Odvajanje vremena da poboljšate svoje oglašavanje je naporno . Radim ovo već duže od dva duga vremena, i to mi je bezbrižno naporno.

    Sada pouzdano. Moram da procenim nacrt bele knjige koji je nedeljama stajao u mom sandučetu. Suptilno je izabrati vreme zbog svake različite misije koja zahteva moje vreme, ali je takođe od suštinskog značaja za moju kompaniju. Dakle, čim izvršim ovo podnošenje, preći ću na ono.

    Ovo naglašava zašto je od suštinskog značaja dati prioritet onome što je fundamentalno — posebno u isto vreme kada vam se dešava da izgleda da se pojavi kroz ekonomsku neizvesnost u K4. Konferencije se nikako neće završiti. Od nas primenjenih ne cenimo vašu lokaciju preduzeća u vašem intranetu van učešća. Oni će braniti da vrati niz hodnik za tebe.

    Ali znam da je ovo moćno lepo: odvajanje vremena je od suštinskog značaja, bilo da je neophodno da se razviju veliki problemi ili da je lepo izbaciti sledeći list za misiju.

    Sada, unesite olakšavanje u svoj kalendar i raspored samo nekoliko termina „lekara“.

      Mišljenja izražena u ovom tekstu su mišljenja kreatora posetioca i nikada ne mora nužno MarTech. Radni autori su navedeni
      ovde

  • .


    O autoru


  • Kao suosnivač RPEOrigin .com, Rian Phelan je dva dugo vremena od globalnog upravljanja oglašavanjem rezultovao je revolucionarnim idejama za SaaS i Fortune 250 korporacije sa prekomernim ponudama. Njegovo iskustvo i istorija u digitalnom oglašavanju okupiraju njegovu perspektivu o izgradnji revolucionarnih orkestracija informacija, sposobnosti i aktivacije kupaca za Adestra, Ackiom, Responsis, Sears & KnetHor. Rad sa kolegama koji dolaze u digitalno oglašavanje i mentorstvo mlađim preduzetnicima i preduzetnicima dve su Rajanove strasti. Rajan je emeritus predsedavajućeg Savetodavnog odbora Saveta za veštine e-pošte i član različitih grupa u industriji. Takođe je tražen glavni govornik i voda misli o digitalnom oglašavanju.


  • Opširnije