Posle eksperimentisanja 2021. sa digitalnim veštinama produženim tokom nekoliko nedelja, Dreamforce je ove nedelje uputio podršku lično u San Francisku — uz uporno prihvatanje digitalne dobiti. Preovlađujuće najave uključivale su obezbeđivanje nove rezolucije informativne platforme, Genie, i poboljšanja oko Slack-a, koje je Salesforce dobilo protekle godine (Prisustvo0(prisustvo0 ). , provokativni pad na 171.000 prijavljenih u 2019. Gosti poznatih ličnosti variraju od Medžika Džonsona i Bona do Reda Scorcing Chili Peppersa.

Džin je iz boce. Genie, sada sigurno dostupan, označava najsavremeniju fazu u Salesforce-ovom dugom i krivudavom lancu informacija o kupcima. U 2019. godini, u Salesforce Connections, CRM je normalno pokrenuo pokretanje CDP-a u okviru korisničke platforme Salesforce 360 sa Klijentom 360, svojim kompletnim paketom proizvoda. Novi CDP bi omogućio segmentaciju razvijenih gledalaca, u skladu sa dobijanjem pristupa informacijama o važnom vremenu, jednako uspešno kao i izvršenje u suprotnosti sa tim segmentima u nekoj fazi i marketinga

pokretanjai marketinga. potrebno puna godina da se isporuči CDP, da bi se identifikovao kao 360 publika — u najmanju ruku u kratkom vremenskom periodu. Početak 2021. godine, naslov je povučen zbog odluke o lakom Salesforce CDP-u. Sada spasavamo Genie-a za dočaravanje, opisano u uključivanju kao „ hiperskalarna informaciona platforma za validno vreme koja pokreće kompletnu Salesforce Customer 360 platformu.“

Genie ima cilj da unese informacije o klijentima u velikom obimu, u nekoj fazi reklamiranja i marketinga, prodaje i popravke, sastavi objedinjene profile kupaca i sve to prekine za milisekunde. Što se tiče onoga što je lansirano upravo ovde, razlika između Salesforce CDP-a i Genie-a nije očigledna, uprkos neospornoj istini da se Genie podrazumeva da je veći po obimu i brzi.

Postojeća novi aspekti, ipak. Prateći očigledan trend u CDP industriji, Genie će biti u stanju da zahteva informacije direktno od Snovflake-a podjednako uspešno kao i omiljeni kanali za promociju. Tu je i butik App Change identifikovan kao Genie Assortment, koji je do sada sadržao 18 Genie partnera, uz bočne platforme za aktivaciju i obožavanje informacija i neki preterani profil konsultacije o strategiji informacija.

Slaba poboljšanja za povećanje produktivnosti. Salesforce je takođe pokrenuo pokretanje Slack Canvas-a i poboljšanja Slack Huddles-a.

  • Kanvas, koji će biti dostupan sledeće godine, opisan je kao novo „prizemlje“ u Slack-u, timovi za čuvanje mogu da se razdvoje i biraju izvore i povuku informacije za klijenta.

Savremene funkcije ćaskanja obuhvataju nežne video snimke i deljenje ekrana sa više osoba. Biće im dostupan u narednim nedeljama.

Dalje, niz dominantne konsultantske kuće, zajedno sa Accenture-om, Deloitte-om i PvC-om rade na uvođenju Slack-a za određene industrije.



Collect MarTech! Svaki dan. Besplatno. U prijemnom sandučetu.


Zašto nam je stalo. Dugo etabliran kao na neki način tržišni lider u CRM prostoru, šta god da radi Salesforce je vest. Do ove tačke, na godišnjem Dreamforce-u, čini se da je kontroverza bila mnogo manje o CRM-u, a više o CDP-u ( sada da ne bude zbunjen

). Zahtev koji treba rešiti je da li je Genie rebrendiranje Salesforce CDP-a ili legitiman dom na njega. Obavezno nazvati je „informacionom platformom za hiperskalu validnog vremena“ sada nije dovoljno da se razvija nešto pre nego CDP, ime kada je nesumnjivo opisano kao CDP na veb lokaciji stranice Genie Assortment

  • .

    Sa poboljšanjima Slack-a, ako se Canvas čini odličnim planom na autoputu, Salesforce bi možda dobro spasio talas. Saradnja — a svako i vanredna saradnja — užasno je mnogo prednjih rešenja, koja sada nisu činjenična za preduzetnike, već u nekoj fazi u alternativnim uređenjima.

    Kopajte dublje: Salesforce otkriva funkcije za pojačavanje automatizacije za oglašavanje i marketing i prodaju


    O autoru




    Kim Davis je urednički direktor MarTech-a. Rođena u Londonu, ali više od dve godine kao Savremeni Đorđević, Kim je počela da maskira dirigentsku primenu pre deset godina. Njegove veštine obuhvataju SaaS za vođenje urbanog planiranja zasnovanog na digitalnim oglasima i funkcijama SaaS-a, digitalne tehnologije i informacije u reklamnom i marketinškom prostoru. Prvo je pisao o reklamnoj i marketinškoj tehnologiji kao urednik Haimarket-ovog The Hub-a, posvećenog reklamnog i marketinško-tehnološkog veb prostora, koji je zbog ove istine prerastao u kanal na etabliranom marketingu za DM. Kim se pridružio DMN-u odmah 2016. godine, kao viši urednik, pretvarajući se u izvršnog urednika, a potom glavnog i odgovornog urednika u prostoru koji je držao do januara 2020. godine radio koji je radio u toku 2020. godine, predsednikom tog radnog mesta. u Contemporari Iork Times hiper-native prostor za vesti, The Native: East Village, a prethodno je radio kao urednik akademskog biltena i kao novinar pesama. Napisao je stotine mišljenja o restoranima Contemporari Iork za nejavni blog, a povremeno je bio i gostujući saradnik Eater-a.





    Opširnije