Rad iz kancelarije i produktivnost – Koliko je bolje raditi iz dobro organizovanog prostora?

od strane | dec 14, 2022 | Vesti | 0 Komentara

Photo by fauxels: https://www.pexels.com/photo/people-working-in-front-of-the-computer-3184357/

Iako rad od kuće zvuči kao najbolja opcija, zapitajte se koliko biste zaista bili produktivni da radite iz udobnosti svog doma. Globalna pandemija je promenila način poslovanja u mnogim firmama ali su svi jedva dočekali da se vrate u svoj radni prostor. Razlog je jednostavan i leži u produktivnosti radnika i ozbiljnijem shvatanju rokova i boljem kvalitetu posla. Rad u prostoru koji je organizovan tako da podstiče kreativnost i produktivnost je sastavni deo uspešnog poslovanja ali i najbitnija stavka u obavljanju poslova.

Rad u kolektivu

Čovek se najbolje oseća kada je u društvu i samim tim je i produktivniji nego kada radi izostavljen iz kolektiva. Iako se rad od kuće u prvi mah čini kao najbolje rešenje, vrlo brzo svi koji isprobaju ovakav način rada shvate da su prednosti male, a šanse da se posao završi na vreme još manje. Iako se uštedi dosta vremena koje svakodnevno potrošimo na put do posla i nazad, isto tako izgubimo vreme za rad usled obavljanja poslova po kući ili pravljenja većeg broja pauza što je prilikom rada od kuće neizbežno. Rad u kolektivu je ono što podstiče kreativnost, razmenu ideja i bolje raspoloženje jer smo okruženi ljudima i imamo više prilika za razmenu iskustava.

Pristupačnost opremi

Rad iz kancelarije podrazumeva da su nam dostupne sve prateće stvari koje se nalaze u ovom prostoru. Ovo se uglavnom odnosi na dodatnu opremu poput skenera i štampača ali i bolje kompjuterske opreme koja nije dostupna prilikom rada od kuće. Pored toga, mnoge kancelarije su opremljene belim tablama, dodatnim monitorima i projektorima koji su bitni i za obavljanje svakodnevnih zadataka ali i za sastanke koji su sastavni deo poslovnog dana.

Bolja opremljenost kancelarije

Koliko god se trudili, ne možete stvoriti iste uslove u kućnoj kancelariji kao u onoj koju je vaša firma napravila. Ovo se najviše odnosi na opremljenost kancelarije, pogotovo sitnim inventarom koji je neophodan za svakodnevno obavljanje poslova. Bez obzira na tip posla kojim se bavite, postoji oprema koja vam je neophodna i koju je potrebno da imate u većim količinama, a čije je skladištenje moguće jedino u većim kancelarijama. Stvari kao što su toneri, izuzetan papir za kopiranje i fascikle i registratori su potrošan materijal koji se svakodnevno koristi i doprinosi bržem i efikasnijem obavljanju poslova.

Photo by Cadeau Maestro: https://www.pexels.com/photo/people-sitting-on-chairs-beside-their-desks-in-an-office-1170412/

Jasno određen prostor

U kancelariji ne morate da brinete da će vas neko stalno ometati u vršenju posla kao što je to slučaj prilikom rada od kuće. Domovi nisu organizovani tako da imate mogućnost za kućnu kancelariju i rad od kuće se uglavnom svodi na stalne prekide ili selidbu iz jedna prostorije u drugu. Kada je u pitanju rad iz kancelarije, imate mogućnost da radite u okruženju koje je fokusirano za vaš tip posla i okruženi ste ljudima koji razumeju da vam je potreban mir i prostor kako biste na vreme obavili sve zadatke.

Nameštaj za rad

Kancelarijski nameštaj služi da bi vam bilo udobno prilikom posla ali i da biste se bolje organizovali. Ergonomske stolice su potrebne kako bi vam bilo udobno tokom radnog dana, a stolovi su često dovoljni da na njih stane sav materijal koji vam je neophodan. Uz to, imate dovoljno prostora za skladištenje materijala koji vam više ne treba ili da odložite opremu koju u datom trenutku ne koristite. Sve su ovo prednosti rada iz kancelarije u odnosu na rad od kuće i predstavljaju značajnu razliku u organizaciji prostora ali i dnevnih obaveza tokom radnog vremena.

Rad iz kancelarije ima brojne prednosti u odnosu na rad od kuće i ukoliko razmislite o njima shvatićete zašto su se kompanije vratile na ovakav vid poslovanja. Iako je usled okolnosti bilo potrebno promeniti način funkcionisanja, ipak je rad iz kancelarije ono što donosi bolje i kvalitetnije rezultate.