Netflix planira veću cenu, a 25% korisnika planira da otkaže pretplatu

Ako ćemo objektivno, Netflix je i dalje broj jedan striming servis na svetu, ako ne po kvalitetu (koga neumitno ima), onda po raznovrsnosti dostupnog sadržaja kome ostali servisi još uvek ne mogu da pariraju. Međutim, hoće li loši poslovni potezi ovi kompanija biti njena propast? Sudeći prema onome što prenosi GizChina, to bi moglo da se dogodi.

Očigledno nezadovoljstvo

Trenutna cena za top rate paket striming platforme Netflix u kom dobijate reprodukovanje 4K sadržaja u HDR formatu košta 12 evra u Srbiji, odnosno 20 dolara u SAD, što je fino povećanje u odnosu na prethodnu cenu od 18 dolara. Iako se dva dolara čini kao ništa, pogotovo za korisnike u Sjedinjenim Američkim Državama, izgleda da je situacija na terenu ipak nešto drugačija.

Naime, prema istraživanju na 1.000 ispitanika koje je obavila sajt Review.org, čak 25 procenata korisnika ove platforme planira da je napusti u onom trenutku kada im pretplata istekne, što je apsolutno suprotno planovima kompanije Netflix o povećanju broja korisnika uvođenjem plaćenog nivoa pretplate koji u sebi sadrži reklame po pristupačnijoj ceni od oko sedam dolara mesečno.

Netflix

Skoro dve trećine korisnika koji planiraju da otkažu pretplatu na ovaj servis navode porast cene kao glavni i jedini razlog. Pored toga, od svih striming servisa dostupnih u SAD, Netflix ima najveću prosečnu cenu, što je očigledno bitniji faktor zadovoljstva korisnika nego što je ova kompanija get hang of skoro smatrala. Takođe, zanimljiva je i statistika da oko 30% korisnika deli svoju lozinku sa prijateljima ili članovima porodice.

Studio za video igre

Međutim, Netflix ne planira da stane, pa su se tako pojavile informacije kako ova kompanija planira da otvori studio za samostalno razvijanje video igara u Helsinkiju u Finskoj. Nakon kupovine tri studija (Night College Studio, Next Games i Boss Fight Entertainment), ovo će biti prvi studio koji će ova kompanija zapravo osnovati. Kako kažu čelnici ove kompanije, “Ovo je sledeći korak u ostvarivanju naše vizije da stvaramo prvoklasne video igre bez reklama ili mikrotransakcija”. Videćemo kako će im to uspeti.

Opširnije

Izvor: Benchmark.rs