Održan InfoJam pod pokroviteljstvom NTP Niš, USAID, Švedske agencije za razvoj i kompanije Motorola

od strane | dec 17, 2022 | Tech | 0 Komentara


Održan InfoJam pod pokroviteljstvom NTP Niš, USAID, Švedske agencije za razvoj i kompanije Motorola

Na ovom događaju organizovanom u Naučno-tehnološkom parku Niš učestvovalo je oko 50 medijskih stručnjaka, novinara, urednika, menadžera, programera i predstavnika medijskih i IT organizacija iz cele Srbije. 

Tokom prvog dana, lideri iz sektora medija, tehnologija i biznisa u Srbiji, podelili su svoja iskustva korišćenja biltena sa učesnicima. Govornici su bili Slaviša Tasić, profesor ekonomije i autor njuzletera „Tržišno rešenje“, Tanja Marić iz kompanije Passendo, Ivana Kovačević iz Euronews Srbija, Marko Živković iz srpske kripto-menjačnice ECD.rs, i Vuk Brajović, predstavnik kompanije Rakuten Vajber. Ostatak dana učesnici su imali priliku da svoje ideje za digitalni bilten podele sa dizajnerima, stručnjacima i mentorima koji su im pomogli u njihovom daljem razvijanju.

Drugog dana InfoJam-a učesnici su zajedničkim snagama, uz pomoć mentora iz oblasti proizvodnje i distribucije sadržaja, prikupljanja i obrade podataka, razvoja poslovnih modela i prozvoda, razvili svoje ideje za digitalne biltene i prezentovale ih tročlanom žiriju, sastavljenom od predstavnika/ca Mediji.Inovacije, NTP Niš i Motorola Srbija. Priznanje za ideje sa najviše potencijala dobili su Vreme, Kritički, BG Bilten i Podcast.rs, uz mogućnost da apliciraju za razvojna sredstva projekta Mediji.Inovacije i dobiju podršku ukupne vrednosti od 20.000 dolara.

„U svetu u kome informativni sadržaj stiže u nekontrolisanim bujicama sa svih strana – kroz notifikacije, društvene mreže, medijske portale, aplikacije – ljudi se okreću rešenjima koja su već dugo sa nama, ali su se nedavno pokazala kao idealan lek za glavobolje izazvane neprekidnim, često neproverenim i napornim nizovima „kontenta”, istakao je direktor projekta Mediji.Inovacije Oliver Mekoj.

InfoJamlanoviirija_izvorNTPNi.JPG

InfoJam, članovi žirija. Izvor: NTP Niš

Podaci Rojtersovog Instituta pokazuju da 38% ljudi aktivno izbegava da čita vesti, često jer ih im je „preko glave”, ali i da se jedna od šest osoba svake nedelje informiše kroz digitalne biltene.

Od kredibilnih novinara koji su pronašli novo mesto za svoj izraz i preko specijalizovanih platformi stižu u vaš Inbox, preko građana-novinara, eksperata i aktivista pause velikih medijskih kuća – svi oni su prostor i publiku za pažljivo odabran, važan, relevantan, pristojno upakovan i lepo prezentovan sadržaj pronašli u digitalnim biltenima.

Organizacijom InfoJam-a, projekat Mediji.Inovacije, u saradnji sa Naučno-tehnološkim parkom u Nišu i Motorola Srbija, nastavlja da promoviše inovacije u informacionom ekosistemu Srbije.

PR tekst

Opširnije

Izvor: Benchmark.rs