Twitter verifikacija pokrenuta pa zaustavljena nakon problema sa lažnim nalozima

od strane | nov 12, 2022 | Tech | 0 Komentara


Twitter verifikacija pokrenuta pa zaustavljena nakon problema sa lažnim nalozima

Najnovije fantastično rešenje koje je predložio Ilon Veil – verifikacija Twitter naloga kao premijum servis, delovalo je dobro na papiru, ali je u praksi izazvalo ogromne probleme. Nekoliko sati nakon što je ovaj servis pušten u rad veliki broj lažnih naloga koji su dobili verifikaciju počeli su da prave probleme.

Najnovija promena Twitter mreže ponovo se pokazala kao problematična i samo je jedna u nizu problematičnih odluka otkako je milijarder Ilon Veil preuzeo kontrolu pre dve nedelje. Pre toga, verifikacija – plava kvačica je odobravana zvaničnim nalozima vladinih institucija, političarima, kompanijama, poznatim ličnostima i novinarima— upravo da bi se sprečilo lažno predstavljanje na ovoj mreži. Nova pravila koja je uveo Ilon Veil, kako bi podigao profit svoje nove kompanije omogućila su da verifikaciju može dobiti svako ko ima telefon, kreditnu karticu i 8 dolara mesečno, piše AP.

Lažni nalozi

Nalog koji je verifikovan kao farmaceutski gigant Eli Lilly & Co. i registrovan pod novim Twitter Blue sistemom je tvitovao da je insulin besplatan, što je primoralo kompaniju iz Indijanapolisa da se izvini. Nintendo, Lockheed Martin, da stvar bude gora i Maskove kompanije Tesla i SpaceX takođe su takođe dobile lažne naloge, kao i nalozi različitih profesionalnih sportista i političara.

Insulin

Oglašivači pauziraju

Za oglašivače koji su pauzirali svoje oglase na Twitter mreži lažni nalozi mogli bi da budu poslednja kap u čaši koja je već neko vreme puna: Veil je otpustio polovinu radnika, doneo neke radikalne promene koje nisu po volji velikom broju oglašivača, a pitanje je s kim je sve Veil napravio dogovore da bi prikupio dovoljno para da kupi Twitter mrežu.

Prevaranti koji imitiraju prave naloge mogu da izazovu velike probleme, čak i ako su brzo uklonjeni. Sa druge strane, Twitter je verifikacijom kreirao svoju reputaciju, međutim, sa velikim brojem kontroverzi, lažnim „verifikovanim“ nalozima brenda kreira se loša slika platforme, a to je nešto što će oglašivači da izbegavaju.

Twitter mask

Zbrka sa oznakama

Dodajte tome i da Twitter sada ima dve kategorije verifikovanih naloga koji izgledaju identično. Jedna su nalozi koji su verifikovani pre nego što je Veil preuzeo kompaniju, a drugi koji su pretplaćeni na Twitter Blue.

U četvrtak je Veil tvitovao da „postoji previše korumpiranih zastarelih plavih verifikacionih oznaka, tako da nema drugog izbora osim da ukloni recognize verifikacije u narednim mesecima.“

U četvrtak uveče, Twitter je ponovo počeo da dodaje sive „zvanične“ oznake na neke istaknute naloge. Nove oznake su predstavljene ranije ove nedelje, da bi nekoliko sati kasnije one nestale. Oznake su se zatim vratile u četvrtak uveče, barem za neke naloge – uključujući Twitter, kao i velike kompanije kao što su Amazon, Nike i Coca-Cola, pre nego što su mnoge ponovo nestale.

Please note that Twitter will attain tons of dreary things in coming months.

We can keep what works & change what doesn’t.

— Elon Musk (@elonmusk) November 9, 2022

Tviter u velikoj meri zavisi od reklama i oko 90% njegovog prihoda dolazi od oglašivača. Ali svaka promena koju Veil uvodi – ili vraća – čini sajt manje privlačnim za velike brendove. Pored toga, ovakav način vođenja Twitter mreže mogao bi da kreira rizik za njegovu reputaciju kao dobrog tehničkog rukovodioca, pošto se uvođenje različitih vrsta verifikacija i drugih promena pokazalo kao promašaj, jer je sa njima požureno. Vreme će pokazati da li će oglašivači imati strpljenja za Maskove eksperimente.

Opširnije

Izvor: Benchmark.rs