Twitter verifikacija zbunjuje korisnike novom, zvaničnom oznakom

Twitter Blue bi danas trebalo da bude dostupan korisnicima u podržanim regionima, a kako bi se napravila razlika između svih ostalih sa plavom kvačicom i stvarno verifikovanih korisnika, kompanija je odlučila da uvede još jednu oznaku koja će pomoći u razlikovanju stvarnnih, verifikovanih naloga i onih koji to nisu.

Kako? Pa, ovo će se desiti zahvaljujući „zvaničnoj“ oznaci koja će biti recordsdata samo onima koji su stvarno verifikovani, a ne samo zbog Twitter Blue usluge koju plaćaju. Ester Kraford, direktorka za upravljanje proizvodima na Twiteru, napomenula je da će nalozi koji imaju plavu kvačicu dobiti “zvaničnu” oznaku kako bi ljudi mogli da razlikuju da je nalog zaista zvaničan. Takođe nas je obavestila da neće svi nalozi automatski dobiti “zvaničnu” etiketu i da se ona ne može kupiti.

Pomalo zbunjujuće, zar ne?

twitterofficial.jpg

Krofordova je izjavila da će „državni računi, komercijalne kompanije, poslovni partneri, velike medijske kuće, izdavači i neke javne ličnosti“ biti tipovi naloga koji bi mogli da dobiju pristup “zvaničnoj” etiketi.

Što se tiče nove usluge Twitter Blue, ona je spomenula da „novi Twitter Blue ne uključuje verifikaciju identiteta – to je zapravo opcija pretplate koja nudi plavu kvačicu“. Ovo bi lako moglo da bude field za neke korisnike na platformi, s obzirom na to kako je prisustvo  kvačice u ranije automatski značilo da je nalog verifikovan. Naravno, nećemo moći da kažemo kako će sve ovo funkcionisati sve dok ne saznamo da je ova usluga stvarno puštena i aktivna.

A, ona bi trebalo da počne danas, tako da  budete spremni za ovu promenu i ako primetite mnogo više ljudi sa plavom kvačicom pored imena, nemojte da vas to začudi i zbuni. Samo budite sigurni da znate kako da razlikujete stvarne, verifikovane korisnike od onih koji to nisu.

Opširnije

Izvor: Benchmark.rs